woensdag 3 september 2008

Striphelden

Lucky Luke, Robbedoes, Kwabbernoot, Grote Smurf, Barabas, Nero, Kiekeboe, Lambik, Gargamel, Guust Flater, de Daltons, Rataplan, Anatool en Kuifje.
Ik ben er zeker van dat jullie er enkele van kennen!
Vandaag kwamen ze alle 14 in onze klas langs... natuurlijk niet in het echt, maar in een liedje tijdens de muziekles.
De kinderen hadden alvast goed geluisterd want alle prenten van deze helden werden in de juiste volgorde geplaatst.
We gaan eerst nog wat meer oefenen en wie weet hoor je meer over hun avonturen op één of ander forum...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Das snel. Ik stuur een reactie met de vraag: wat hebben de kids nog zoal gedaan de eerste dagen. Ondertussen verhuis ik efkes naar de blog van de derde leefgroep. Nu keer ik efkes terug naar hier en voila, daar is mijn antwoord.
Nu je het over striphelden hebt, ik zie Grote Smurf ertussen staan: zijn er nog kindjes die de stickers van de smurfen(Delhaize) sparen? Ik heb nog een aantal dubbele liggen maar heb er ook nog heel wat tekort. Ik durf nu even de blog gebruiken voor een oproep voor mijn kinderen nl. Sjefke heeft nog tekort: nr. 21,22,38,57,111,134 en 193. Ons Marthe heeft nr. 5,15,25,45,93,111 en 113 nog nodig en ons Veertje nog 15, 21,22,38,45,47,65,81,97,115,137 en 170. Mochten er ouders zijn die dit lezen en nog een aantal van deze stickers dubbel hebben, ze zijn welkom. Geef dan ook gerust jullie tekorten door en dan zoek ik eens tussen onze dubbels. Alvast merci.
En Lotte, ook merci, heel tof dat je ons via blog op de hoogte houdt van het klasgebeuren. Sjef is alleszins heel enthousiast begonnen aan dit schooljaar.
Groetjes,
Katrien

Anoniem zei

de striphelden konden ze nog opnoemen maar het melodietje waren ze vergeten. misschien dat ze het volgende week na het forum niet vergeten zullen zijn zodat ik het kan horen want naar het forum kan ik niet komen.
katrien, we hebben maar enkele smurfen stickers gehad en die kleven waarschijnlijk al ergens op. mocht ik ze nog vinden dan zal ik kijken of er nog bijzitten die jullie nodig hebben.
Lotte, kunnen wij de data van de expos krijgen?? merciekes
an

Anoniem zei

het liedje vond ik heel leuk omdat het over striphelden gaat en da's wel es leuk voor een liedje

Anoniem zei

het is misschien leuk om een ruilbeursje op de klaproos te organiseren voor de smurfenstickers;
wij hebben nog dubbele en er nog veel nodig.
misschien op het aperitief??

Anoniem zei

Hoi Els,
Ik vind dit een goed idee. Sjef wil dat ik zo snel mogelijk alle tekorte stickers bijbestel, maar ik heb iets van: laat ons eerst nog wat proberen te ruilen om het tekort aan te vullen. 'k Zal helpen nadenken hoe we dit praktisch kunnen regelen.
Katrien