donderdag 18 september 2008

Klasdieren

Het is weer eens zover... we hebben opnieuw klasdieren!
Net als vorig jaar zorgden Lenke en haar ouders ervoor dat we terug enkele woestijnratjes onder onze hoede kregen.
In een groot aquarium, gevuld met veel hooi en andere bodembedekking hebben ze ondertussen een leuk nestje gemaakt.
We hebben ze jammer genoeg nog niet allemaal gezien want ze verstoppen zich voortdurend.
Een foto volgt dan ook later...
Misschien laten ze zich wat meer zien als we het heel stil maken in de klas!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Tjiens, daar heeft Sjef niks over verteld. Vind ik nochtans een speciale gebeurtenis.
Katrien
Ps: moeten wij iets met die beestjes doen als we poetsweekend hebben?

Wendy zei

Citaat Lotte = "Misschien laten ze zich wat meer zien als we het heel stil maken in de klas!"

Ge kunt het maar proberen, hé Lotte? :-)

Anoniem zei

En vandaag kwam het er spontaan toch uit: "mama, ik ben écht iets vergeten te vertellen, we hebben nu ratjes in onze klas, en ...". Dus, ik heb misschien wat meer geduld nodig. Vroeg of laat kom ik sommige dingen toch van Sjef te weten. Maar ben wel blij dat ik het ondertussen op de blog kan lezen, voor het geval dat ...

Anoniem zei

hoi katrien,
ik ben nog steeds aan het wachten op het nieuws!!!
maar inderdaad leuk dat je het op de blog kan lezen. en de blogmicrobe begint aan te slaan op in de leefgroepen zelfs de 1e leefgroep gaat er mee beginnen!!!joepie!!!

Anoniem zei

Wij hebben vandaag de ratjes gezien want we hebben de klas gepoetst.
Wij hebben ze ook niet kunnen tellen. Er zijn er zeker 3. Roos zegt dat er 8 zjn, maar dat lijkt mij wel veel. Wij hebben ze nog eens eten gegeven, maar ze hadden geen honger.
Els (van Roos)

Anoniem zei

de klasdiertjes zijn schattig