donderdag 12 maart 2015

De Populier

Afgelopen dinsdagnamiddag gingen we voor de eerste keer dit schooljaar naar de Populier. Er zullen nog bezoekjes volgen. Een paar kinderen schreven een berichtje over ons bezoek. 

de Populier

We zijn dinsdag naar de Populier geweest. Het was heeeeeeeel leuk. Ik heb Clery als bewoner. Hij heeft maar 1 been door een treinongeval. Toen hij het had verteld, was ik sprakeloos. We deden portrettekenen, het was heel leuk.

Stian


De Populier

We zijn dinsdag 10/03 naar de Populier geweest. We zijn te voet gegaan. toen we aangekomen waren, gaven ze ons een bewoner. De mijne is Willem, een Nederlander. We hebben het hoofd van onze bewoner getekend en als de bewoner wou, mocht hij ons ook tekenen. Op het einde mochten we een stuk cake voor onze bewoner nemen en een drankje. Toen mochten wij ook een stukje cake en een drankje kiezen.

Aline


De Populier!!

We zijn dinsdag voor de eerste keer naar de Populier geweest. Iedereen had een leuke partner!

Mijn partner kon je moeilijk verstaan en ze zong als ze blij was. We hebben een portret gemaakt van

onze partner. De volgende keer gaan we iets anders doen, we weten alleen nog niet wat. Ik hoop dat

het leuk wordt. Eerst wist ik niet wie ik zou kiezen, want Raph had iemand die ik ook wou en


dan had Naomi iemand die ik ook wou!! En dan moesten we terug naar school!! EINDE!!
tekst van Matteo

Geen opmerkingen: