vrijdag 16 januari 2009

Technopolis









Het is zover, de voorbereidingen zijn rond!
Op maandag 26 januari gaan we naar Technopolis.

Iedereen wordt om 08.05 uur verwacht aan het station van Geraardsbergen, want onze trein vertrekt om 08.16 uur. We hoeven de heenreis niet over te stappen en komen om 09.51 uur aan in het station van Mechelen. We nemen de bus en zijn rond 10.20 uur in Technopolis. Daar wachten ons vele toffe proeven, een ontdekkingsreis langs de opstellingen m.b.v. de Padvinder, een show 'van snot tot prot' (ben benieuwd!) en ook iets eten en drinken in de eetzaal ter plaatse. De terugreis zal (zoals altijd) veel te vroeg komen. We hebben geprobeerd een latere trein te reserveren, maar volgens de nmbs zijn deze allen volzet. Onze terugreis begint om 14.34 uur met de bus. We komen om 16.44 uur aan in het station van Geraardsbergen. Daar zullen jullie hopelijk vele enthousiaste verhalen horen van vermoeide maar gelukkige kinderen.

En wees gerust: we nemen een fototoestel mee!


Andere praktische zaken:
We moeten niet zo veel stappen, maar wel overstappen op de bus en ook in Technopolis zal er veel gestapt worden, dus doe goedzittende schoenen aan. Wat neem je nog mee:
- een rugzakje om alles in op te bergen
- lunchpakket
- fruitje voor op de trein
- drinken (liefst water, denk aan onze gezondheidsweek)
- een spelletje, boek, kleurpotloden, tekenblokje, schrijfblokje, pennen, ....... We zitten in totaal meer dan 3 uren in de trein, een beetje afleiding is dan fijn. Zorg wel dat je alles zelf kunt dragen!

Wat neem je zeker niet mee:
- Geen game-boy, PSP, Tamagotchy..... wegens niet gezellig om met een groep te doen en veel te duur i.v.m. verlies en beschadiging.
- Snoep, bruisende frisdranken, ..... kortom de gebruikelijke schoolafspraken

Neem dus je goede humeur mee op maandag 26 januari en dan kan de dag al niet meer stuk!





6 opmerkingen:

Anoniem zei

om 8.05 wat doe je ons aan op maandagmorgen??

kirsten zei

Tja, alles voor een toffe uitstap!
Het is inderdaad wel vroeg, maar we moeten ook al vroeg weer terugkeren.
Denk maar zo: Ze zullen 's nachts slapen als roosjes van zo'n lange en drukke dag.

Anoniem zei

of juist niet slapen door alles wat ze gezien en gedaan hebben!!!ik denk eerder dat het op de terugreis rustig zal zijn.
mijn 2 dochters kijken er al erg naar uit!!!

naaiatelier recykleren zei

milan is een beetje jaloers op mij dat ik naar technopolis mag gaan

Anoniem zei

ik vind het super dat we naar technopolis gaan

van luka

Anoniem zei

ik vond het suuuper!!! in technopolis. maar ik denk dat iedereen van de klas dat wel denkt. in ieder geval ik vond het suuuper!!!