zondag 4 september 2011

nog meer info

We zijn gestart met onze brieven voor de brievenklas. We schrijven met de 2de graad van de Speelplaneet uit Gijzegem. Voor wie al een oudere zoon of dochter in de 4de leefgroep gehad heeft, zal dit bekend klinken.
We schrijven de brieven eerst in het klad en daarna in het net. Hopelijk kunnen we ze aan het eind van de week opsturen. En dan maar afwachten natuurlijk...



Hieruit komt ook voort dat we deze week werken rond 'ik'. Wie ben ik? Waar kom ik vandaan? Hoe zie ik er uit? Wat doe ik graag?
We gaan ook een stamboom maken en hebben daarvoor hulp nodig van de ouders. Helpen jullie mee om het blad, dat de kinderen meekrijgen, thuis in te vullen?


groetjes,
Kirsten

2 opmerkingen:

Koen zei

Waauw, de blog van de vierde leefgroep herleeft ;-) Fijn!
Ik wens iedereen een leuk schooljaar!

kirsten zei

Ik kan niet beloven dat ik iedere dag schrijf, maar ik zal proberen regelmatig iets te laten weten. Kom dus zeker af en toe nog eens piepen.